علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 179696
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

"رابرت تورنتون" شب گذشته به مصاف 2 حریف رفت

 

 

"رابرت تورنتون" نایب قهرمان "گرند اسلم 2013" که با تلاشی درخور توجه به تازگی به جمع 10 نفر برتر رنکینگ PDC راه یافته ، با برتری مقابل "بو اندرسن" استرالیایی جواز حضور در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC را کسب نمود.

"تورنتون" که طی 48 ساعت گذشته مبتلا به یک مریضی ویروسی شده بود ، به سختی قدم به صحنه مسابقه نهاد و با تلاشی مضاعف هر دو حریف خود را ناکام گذاشت.

قهرمان سال 2012 مسابقات "اپن بریتانیا" در دیدار دیشب 7 بار 180 زد و با میانگین score 99 بهترین نمایش را از ابتدای تورنومنت تا پایان بازیهای دیشب به نام خود ثبت نمود.

در ادامه "کیم هایبرکتس" قهرمان مسابقات "مسترز هلند" در سال 2013، و یکی از امیدهای حضور در جمع 4 نفر پایانی با شکست برابر "یان وایت" از صعود به دور بعد بازماند. "هایبرکتس" که در ابتدا غافلگیر حریف خود شده و 3 بر صفر(ست) عقب افتاد ، با بازگشتی فوق العاده بازی را به تساوی کشاند ولی در نهایت این "یان وایت" بود که تنها نماینده بلژیک را از گردونه رقابتها بیرون انداخت.

در دیگر بازی شب گذشته "ریچی برنت" با غلبه بر "اندی همیلتون" نایب قهرمان سال 2012 این مسابقات و نفر 5 رنکینگ PDC به جمع 16 نفر پایانی مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC راه یافت.

"شاهزاده ولز" در این دیدار 9 بار 180 زد و حتی در ست سوم شانس زدن 9 دارت را داشت که هشتمین دارت او به خطا رفت. "برنت" که بهترین حضورش در مسابقات قهرمانی جهان PDC حضور در جمع 8 نفر پایانی در سال 2002 و 2003 بوده امیدوار است امسال بتواند به جمع 4 نفر پایانی مسابقات راه یابد.

 منتظر خبر های بعدی باشید. با تشکر از توجه شما. حسین خسروی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com